25 Ocak 2013 Cuma

Bir Film Yıldızı Nasıl Tavlanır




  Kitabın isminin aksine size nasıl bir film yıldızını tavlayacağınızı söylemiyor.Bunu en başta belirtmek istedim çünkü çoğu kişinin bu amaçla alacağına eminim :D
      
Kitabın konusuna gelirsek.Baş karakterimiz Claire Mod dergisinde çalışan başarılı bir genç editördür.Bir gün Hollywood'un en popüler ve en yakışıklı oyuncusu Cole Brannnon ile röportaj yapması istenir ve olaylarda bu röportaj ile başlar.Bu olayların ne olduğunu söylemeyeceğim çünkü heyecanı korumak istiyorum.

Şahsen arada bir böyle kitapları okumaya bayıldığımı itiraf ediyorum.Başlarda pek sarmamıştı ve bu yüzden almakla hata ettiğimi düşünüp pişman oldum.Ama okumaya devam edince fikrim tamamen değişti.Kitabı bir günde bitirdim ve sonuna gelince keşke daha fazla yazsaydı diye yazara biraz da sitem etmedim değil.Şahsen onca yaşana olaylardan sonra sonuna daha fazla yer vermesini dilerdim.  

Karakterlere gelirsek...

En sevdiğim karakter doğal olarak Cole Brannon'dı.Neden derseniz.Kendisi yakışıklı,sempatik,alçakgönüllü ve içten birisi.Eee daha ne olsun değil mi?

En sevmediğim karakter daha doğrusu karakterler Tom ve Sidra'ydı ki neden olduğunu okuyunca anlayacaksınız.

En sempatik karakter Claire'in en yakın arkadaşı Wendy'di.Sonuna kadar Claire'in yanındaydı.Bu yüzden onu da çok sevdim(Cole Brannon kadar olmasada :D).Herkese onun gibi bir arkadaşa sahip olmasını dilerim.


Romantik komedi tarzında olan bu kitabı okumanızı tavsiye ediyorum.


                                                     İyi Okumalar! 





  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder