24 Şubat 2013 Pazar

Markus Zusak : Hiç Kimse Sıradan Değildir



   Kitabın çok sade bir anlatımı vardı.Bu yüzden okurken hiç zorlanmadım. Kitabı okumaya başlamamla bitirmem bir oldu.
     
Arka Kapak Yazısı

"19 yaşındayım, taksi şoförüyüm. Sadece bu işe yarıyorum, bir de arkadaşlarımla kâğıt oynamaya. Başka hiçbir uğraşım, isteğim, hedefim yok. Bir ev arkadaşım var, adı Kapıcı. Kendisi aynı zamanda köpeğim olur ve karşılıklı kahve içmekten büyük keyif alırız. Kısacası sıradanlığın mihenk taşıyım ve bundan şikâyetçi değilim. Ama bir gün posta kutumda bulduğum iskambil kartının, çerçevedeki bu resmi değiştireceğini nereden bilebilirdim ki? "Hiç" oluşum, kimliği belirsiz birini rahatsız etmişe benziyor ve belli ki benimle oyun oynamak istiyor. Neden sorusunun cevabı aslında çok basit: umursamak için.
Peki o halde, oyuna hazırım!"

   Kitabın konusunu arka kapağında yazılandan daha iyi anlatabileceğimi sanmıyorum.Zaten küçük bir ayrıntı vermek bile kitabın büyüsünü bozabilir.
    Kitabı gerçekten çok beğendim.Her insanın istediği sürece diğer insanlara yardım edebileceğini ve hayatlarına bir farklılık katabileceğini anlatan mükemmel bir kitap.

Not:Kitapta Ed ve köpeği arasında geçen hayali diyaloglar çok eğlenceliydi.

    
                                                              İyi Okumalar! 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder