5 Şubat 2013 Salı

Kristin Hannah

 

 
    Kristin Hannah gerçekten usta bir yazar.Türkçeye çevrilen beş kitabını da okudum ve diğer kitaplarını da merakla bekliyorum.

                                                           

     Her ne kadar bütün kitapları güzel olsa da içlerinden beni en çok etkileyen ve aynı zamanda en sevdiğim "Kış Bahçesi" adlı romanıdır.İlk olarak ondan başlamanızı tavsiye ederim.
  
                                               
           
   
   Her kitabında üslubunu ve akıcılığını korumayı başarmış  kalemi güçlü bir yazar.

   
   Kitapların hiçbiri birbiriyle bağlantılı değil.O yüzden istediğiniz kitaptan başlayabilirsiniz.


   Okumaya başlar başlamaz karakterler sizi kitabın içine çekiyor ve sanki karakterin ta kendisiymiş gibi oluyorsunuz.Konular bilindik ve belki de bir çok insanın başına gelmiş olayları (birebir olmasa da benzer) konu alması yüzünden beğenildiğini düşünüyorum.Bir çok insanı (ben de dahil) etkilediğini ve hayata farklı bir gözle bakmasını sağladı bence Kristin Hannah. Bu öyle her yazarın başarabildiği kolay bir meziyet değil.Bu yüzden yazar bu konuda benden tam puan ve bir alkış aldı.Kitaplarının devamını dilerim :)


                                                          İyi okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder