30 Mart 2013 Cumartesi

Gittim Gördüm : 7. Ankara Kitap Fuarı

                               


      ATO'dan sonra Ankara Kitap Fuarı çok büyük hayal kırıklığı yaşattı.Yer olarak zaten çok kötü bir seçim olmuş.Çok kasvetli bir havası vardı.Ortalık pazar yeri gibiydi.
     
    Diğer hayal kırıklığım ise yayınevlerinden oldu.Nerdeyse hiçbir yayınevi yoktu.Çoğunluk kitapeviydi.İndirimlere gelirsek genel olarak %20lik bir indirim vardı.5-10 TL'lik kitaplarda vardı ama onlarda klasikler ve popüler olmayan kitaplardı.Aslında kitap fuarlarının amacı insanların daha ucuza kitap almasıdır.Aynı zamanda yayınevlerinide tanımaya olanak sağlar.Belkide ben yanlış biliyorumdur.

       Bunca olumsuz olaya rağmen yinede birkaç kitap aldım :)



     Bu fuarın sevdiğim bir özelliği vardı.O da stantlardaki görevlilerdi.ATO'daki görevlilerden çok daha yardımseverdiler.Özellikle Kelime Yayınları'ndaki Gözde Gülcan Yıldız.Standa yaklaşır yaklaşmaz hemen benimle ilgilendi ve kendisinin sevdiği birkaç kitabı tanıtmaya başladı.O kadar sevecen ve samimi davrandı ki önerdiği bir kitabı alamadan edemedim.Umarım gelecek kitap fuarındaki bu şevki diğer stant görevlilerinde de görebiliriz.
     
    Bir de Tudem standındaki görevliye çok teşekkür ediyorum.Üç kitap aldım diye 5 TL gibi büyük bir indirim yaparak (!) bana büyük bir iyilik yapmış gibi davrandı.Bu iyiliğin altından nasıl kalkarım bilmiyorum!

    Ankaralıların daha iyi bir fuarı hakkettiğini düşünüyorum.Gelecek fuarlarda bu indirim konusunda bir şey yapmazlarsa fuara gitmektense internetten almayı tercih ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder