7 Mayıs 2013 Salı

Bir İndirim Ganimeti : Evrenin Ötesi


   Kiler'de indirim olduğunu duymuş hatta görmüştüm ama pek ilgimi çeken kitaplar olmadığı için bu olayın üzerine fazla gitmemiştim.Ta kiii Evrenin Ötesi kitabını Kiler'den aldığını söyleyene kadar.Şahsen o kitabı çok merak ettiğim için bütün Kiler mağazalarını tek tek dolaşmaya karar verdim.Eee sonuçta Kitap Gezgini değil miyim? :D Vee kitabıma kavuştum.



   Her mağazadaki kitap çeşitlerinin farklı olduğunu belirtmek isterim.Ayrıca genellikle kitaplara en çok indirimi Kiler mağazaları yapıyor ve bence bu çok güzel bir şey.En azından benim gibi kitap manyakları için.

   Yaşasın indirimler diyorum ve kapağına bayıldığım kitabımın resmini ve konusunu paylaşıyorum.


                                           

                                                                 TANITIM

Amy’nin genetik uzmanı annesi ve savaş analizi uzmanı babası yeni bir gezegende insanlığın ilk tohumlarını atmak ve yaşam şartlarını uygun hale getirebilmek üzere Finansal Kaynak Borsası tarafından işe alınır. Yeni gezegene varmak 300 yıl süreceği ve Amy sadece on yedi yaşında olduğu için özel bir izin ile o da bu yolculukta ailesine katılır. 
Kendilerinin de aralarında bulunduğu 100 kişilik bilim insanı ve savaş uzmanı dondurularak geminin kargo bölümüne 300 yıl sonra yeni gezegene iniş yapıldığında uyandırılmak üzere yerleştirilir. Ama yüzlerce yıl sürecek olan bu yolculuk için evet demeden önce Amy’nin 50 yıl erken uyandırılacağından haberi yoktu... Üstelik kendi kurallarıyla yaşayan cesur yeni bir dünyaya gözlerini açmayı hiç ummamıştı. 

Amy uyandırılışının bir teknik arıza olmadığını anladığı andan itibaren onun neredeyse ölümüne sebep olan kişiyi bulmak için zamana karşı bir yarışa girer. Çünkü donma haznesinin fişi çekilmiştir ve şüpheliler listesindeki isimler ise sadece birkaç bin kişilik gemi sakinlerine aittir. Gemide birisi donma haznelerinin fişlerini çekip kaçıyor ve vaktinde çözüldükleri farkedilmeyen kurbanlar dondurucu sıvıda boğuluyor. Eğer Amy hemen bir şeyler yapmazsa ailesi bir sonraki kurbanlar olabilir. 

Ama şüpheli listesindeki isimlerden biri Amy için farklı anlamlar ifade ediyor: genç, asi ve zeki Çırak, geminin gelecekteki lideri ve hazırlıksız yakalandığı bir aşk. 


                     
 NOT : En kısa zamanda okuyup yorumumu sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum! :)

1 yorum:

  1. Bende en son okuoku alışverişim de bu seriyi aldım bir türlü okumak kısmet olmadı. Bende yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil