3 Mayıs 2013 Cuma

Jamie McGuire : Tatlı Bela

     

TANITIM

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor.
İyi kız ve kötü çocuk… Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?
Tatlı Bela sadece bir “bestseller” değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.







YORUMUM

Ahh nerden başlasam bilemedim.Kitap bende öyle farklı duygular bıraktıki!İnanın nasıl yorum yapacağımı ilk defa bir kitapta bilemedim.

   Şimdi ilk olarak tanıtımdaki yazıya aldanmayın. Abby ne o kadar masum ne de Travis öyle kötü bir çocuk.
     Hani bunlar birbirleri için yaratılmış dediğimiz çiftler vardır ya.Hah işte Travis ve Abby o çiftlerin kesinlikle başında geliyor.
      

Efendim Travis'i tanıtmak gerekirse.Kendisi para kazanmak için dövüşüyor.Doğal olarakta biraz 
(tamam çok) kas yapmış.Kolları dövmeyle kaplı.Genel içici ve Ceza Hukuku okuyor.Açıkçası Ceza Hukuku kısmında bende en az Abby kadar şaşırmıştım.
   

      Abby ise tatlı,iyi,hoş kız da Travis'e o kadar işkence ettiği için arada bir onu tutup sarsmak içimden gelmedi değil.Ama Abby içinde durumlar kolay değil çünkü geçmiş hayatını geride bırakmak istiyor.Travis ise ona geçmişini hatırlatıyor.









    Sonunda çıkmaya başlıyorlar da benim sinirlerim yatışıyor.Ama çıkma demeye bin şahit.Tam her şey güzel Travis bir laf söylüyor ya da bir şey yapıyor ve Abby de hemen bir küsmelere başlıyor.Yalnız Vegas olayında Abby'nin tarafını tuttum.Vegas olayı ne diye sorarsanız cevabım kitabı okuyun ve öğrenin olacak :)




Travis de tamam yenmesi gereken bir öfke kontrol sorunu ve  de kıskançlığı da var ama iyi özellikleri daha baskın çıkıyor.Bende Travis etkisine mi kapıldım nedir? :)
Travis Abby'i mutlu etmek adına kafeteryada şarkı söylediğinde tepkim aynen böyle oldu :)


Kitabı okuduktan sonra az daha gidip kendime mavi kelebek dövmesi yaptıracaktım ama sonra beynimin böyle durumlarda hiç sevmediğim mantıklı tarafı devreye girdi ve beni durdurdu :(








Anlayacağınız üzere kitabı çok sevdim.Bazı hayranlar devamı olsa keşke falan demişler ama bence böyle daha iyi olmuş.Her şeyi tadında bırakmak lazım.Yinede kitap bittiğinde daha fazla Travis'i okuyamayacağım dudak bükemeden de edemedim.Beni avutan tek şey ise bu harika hikayeyi tekrar ve tekrar okuyabileceğim düşüncesiydi.






                                                                        İyi Okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder