10 Mayıs 2013 Cuma

Karen Marie Moning : Ateş Dizisi/Kan Ateşi




TANITIM

MacKayla, Jericho Barrons ile beraber yaşamaya başlamıştır. Hem fiziksel olarak, hem de ruhen o kadar çok değişmiştir ki kızının peşine düşen ve onu ararken perişan olan babası bile Mac'i tanıyamaz. 
Karanlık, gölgeler, çeteler ve sonu gelmeyen birçok cinayet ile artık her şey daha çok içinden çıkılmaz hale gelir. Güvenlik güçleri her konuda Mac'ten şüphelendikleri için her an onun peşindedirler. Mac'i takip eden sadece polis değildir. Zaten cevapsız sorular da işte tam burada başlar. 
Net olan tek şey, Mac'in artık kan görmek istememesidir 

YORUMUM

Dürüst olmak gerekirse ilk kitabı beni pek etkilememişti.Aslında kitabın sonu öyle merak uyandırıcı bitmeseydi büyük ihtimalle şu anda serinin ikinci kitabı Kan Ateşi'ni elimde tutmuyor olurdum.


Bu kitap bir güzeldi bir güzeldi ki anlatamam.İlk kitaptaki durağanlık gitmiş ve bir daha da geri dönmemesini umuyorum.

Mac'in başı daha ilk sayfalardan itibaren derde giriyor.İlk olarak Dedektif O'Duffy Mac'i sorguya çekiyor  bu olaydan sonra O'Duffy ölü olarak bulunuyor.Bunun üzerine başka bir dedektif Mac'in bunu yaptığını sandığı için onun peşine düşüyor.Sanki Mac'in binbir çeşit sorunu yokmuş gibi gidip dedektifi öldürecek.

Geçen kitapta gıcık olduğum bir karakter vardı.Barrons'un dükkanında çalışan Fiona.Ondan da bu kitapta kurtulmuş oldum.Salak kadın az daha Mac'i öldürüyordu.

Ayrıca ortaya bir de diğer Sidhe kahinleri ortaya çıkıyor.Hatta geçen kitapta Mac'e sürekli kızan o yaşlı kadının onların başında olduğunu öğrendim ki zaten ilk kitapta tahmin ettiğim bir şeydi.Onlar da sağ olsun kafamda bir sürü soru işaretleri bıraktı.

Prens V'lane bu kitapta yine vardı ve ortalığı yine karıştırdı.Mac'in V'lane ile geçirdiği 
"bir saat"ten sonra Barrons'un tepkisi çok hoştu.Yani Barrons sen kıza hiç pas verme sonra o bir süre ortada olmadığı zaman ortalığı yerle bir et olacak şey mi bu şimdi.

Ah ah daha bunlar buzdağının görünen kısmı.Kitap sonlara doğru daha bir heyecanlı oldu ve yine bomba bir yerde bitti.Heralde bu yazarda kitabın sonunu can alıcı bir nokta da bitirip diğer kitaba kadar okuyucuları meraktan öldürmek isteyenlerden.Neyseki seriye geç başladım da hali hazırda iki kitap daha var.Heheheh :)


                                                                                   İyi Okumalar!


2 yorum:

  1. Seriyi okumam için arkadaşlarım o kadar baskı yapıyor ki anlatamam. :D Sırf onlara gıcıklık olsun diye başlamıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seriye tesadüfen başladım pişman değilim.Bence arkadaşlarıma gıcıklık yapıyım diye güzelim seriyi heba etme :D

      Sil