27 Haziran 2013 Perşembe

Kerstin Gier: Yakut Kırmızı / Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 1

TANITIM
Tüm zamanların sınırlarını aşan bir yolculuğa hazır mısınız?

Uluslararası çok satan yazar Kerstin Gierden unutamayacağınız ve bağımlısı olacağınız bir seri…

Bazen sır küpü bir ailede yaşamak gerçekten de zordur. En azından 16 yaşındaki Gwendolyn bundan kesinlikle emindir. Ta ki günün birinde kendini son yüzyılın Londrasında bulana dek. O zaman bunun ailesinin en büyük sırlarından biri olduğunu anlar. Buna karşın anlamadığı; bu zaman yolculuğunda aşka yer olmadığıdır. Çünkü bu, durumu daha karmaşık hale getirmekten başka bir işe yaramaz!

Çoksatan yazar Kerstin Gier dünyanın en güzel duygusunu hiç kimsenin başaramadığı biçimde hayata geçiriyor!"
Ateşli, komik ve acıklı: Gideon & Gwen aşklarıyla tüm zamanların sınırlarını aşıyorlar!



YORUMUM

Kitaba saat bir gibi başladım ve şu dakikalar içerisinde bitirmiş bulunmaktayım.O kadar güzel ve sürükleyiciydi ki söyleyecek söz bulamıyorum.Şimdiden benim için vazgeçilmeyen serilerimden olacağı belli oldu.

Seri tamamlanınca kitapları tekrar okumayı düşünüyorum.Çünkü hem zaman yolcuğu hem de o kadar insanın ismi artı akrabalık ilişkileri derken kafam allak bullak oldu.Ve bu duruma da bayıldım :D

Kitabın hemen ilk sayfalarında olan Gideon ve Gwen ile ilgili durum ise diğer kitaplarla ilgili birçok tahmin üretmeme neden oldu.

Çok da merak uyandırıcı bir yerde bittiğini söylemeden de edemeyeceğim.En yakın zamanda ikinci kitabı almak için sabırsızlanıyorum.Ya da üçüncü kitap çıkınca ikisini beraber alırım ve daha fazla beklememiş olurum.

Ayrıca pegasus üçüncü kitap için çok yakında demiş.Bu çok yakında umarım bu yıl içerisini kapsıyordur.

Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum!

NOT : Kitabın filmi çekildi ve bu yıl mart ya da mayıs tam hatırlamıyorum film yurt dışında gösterime girdi.Ne yazık ki film ülkemizde gösterilmedi. 

                                                                               İyi Okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder