6 Temmuz 2013 Cumartesi

Kitap Aldım (Yine) :D

  
  Ayy o kadar mutluyumki!Biraz önce Opal ve Dönüşüm kargoyla geldi ve aslında sonra bayılmışım heyecandan ,pek bir şey hatırlamıyorum.
  

Yandaki gördüğünüz bu kitaplar bir hafta içerisinde aldığım kitaplardır.


Neredesin Bernadette?,İstanbullular ve Ara Dünya D&R'daki indirimden aldım.Aynı indirimden siteden alarak da yararlanabilirsiniz.





After Earth ise Kiler'deki %50 indirim fırsatından yararlanarak annemin bana   sürpriz yaparak aldığı bir kitap oldu.


Şu anda okuduğum kitabı bir kenara koyuyorum ve hemen Opal'i okumaya başlıyorum :D
Yalnız bu sefer her gün sadece bir bölüm okuyacağım.O kadar bekledim sonuçta.Biraz tadına varıyim :D



2 yorum:

  1. Çok kıskandım şu anda :D Opal sanırım tüm bloggerların beklediği bir kitaptı çıkınca almak sana kısmetmiş :D Umarım bir bölüm bir bölüm okuyabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda üçüncü bölümdeyim yani günde bir bölüm olayı hikaye oldu :D Umarım en kısa sürede sende Opal'e kavuşursun :D

      Sil