3 Ağustos 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10 : Başlamak İstediğin Seriler

                                        
                                                            (Resmi Sihirli Kitap'ın sayfasından aldım)

  Sihirli Kitap'ın yaptığı bu etkinlikte sürekli başlamak istediğimiz ama bir türlü fırsatımızın olmadığı 10 seriyi yazıyoruz.

  İşte benim serilerim;
  1. Ölümcül Oyuncaklar Serisi-Cassandra Clare (İlk kitabını okuyup böyle son mu olur diye seriyi bırakmıştım sonra aslında öyle falan değil diye bir yazı okumuştum şimdi de seriyi merak ediyorum)
  2. A Game Of Thrones (Taht Oyunları)Serisi-George R.R. Martin (Annem serinin büyük bir hayranı olduğu için Türkçe'ye çevrilen bütün kitapları var.Şahsen ben dizisini izledim ve çok beğendim.Bu yüzden kitaplarını çok merak ediyorum.Tek yapmam gereken seriye başlamak ama ilk kitabın kalınlığı biraz gözümü korkutuyor)
  3. Dördüncü Alem Serisi-John Twelve Hawks (D&R'da serinin kitapları 5 TL gibi çok ucuz bir fiyata satılıyordu ve bende gözümü kırpmadan aldım.Şimdi kütüphanemde okunmayı bekliyor)
  4. Yerdeniz Üçlemesi-Ursula K. Le Guin (Konusu ile ilgimi çeken ama bir türlü alamadığım bir seri)
  5. Zaman Çarkı Serisi-Robert Jordan (Merak etmeme rağmen kitapları çok pahalı bulduğumdan almadığım bir seri)
  6. Kral Katili Güncesi-Patrick Rothfuss 
  7. Unutulmuş Diyarlar Serisi-R.A. Salvatore
  8. Yürüyen Kentler Serisi-Philip Reeve
  9. Perg Efsaneleri-Barış Müstecaplıoğlu
  10. Ejderha Mızrağı Serisi (İlk kitabını neden bilmiyorum ama yarım bıraktım.Tekrar başlamayada biraz üşeniyorum.Umarım bu yıl içerisinde okurum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder