7 Kasım 2013 Perşembe

Kelly Keaton : Karanlığın Kızı

                          TANITIM

Ari, yalnızlık ve kaybolmuşluk duygusunun önüne geçemiyor bir türlü. Buz mavisi gözleri ve asla değiştiremediği ya da kazıyıp atamadığı gümüş renkli, uzun, gür saçlarıyla hep dikkat çekiyor. Bakıcı ailelerin yanında geçen çocukluğunun ardından, nereden geldiğini ve kim olduğunu bulma isteğine karşı gelemiyor.
Sorularına yanıt aramak için çıktığı yolculukta ona ışık tutan, uzun zaman önce ölmüş annesinden kalan bir mesaj: Kaç! Ari, birilerinin ya da bir şeylerin ona çok yaklaştığını hissediyor. Ama kimden kaçtığını ya da neyin onu takip ettiğini bilmeden kendini koruyabilmesi çok zor.
Bildiği tek bir şey var: Doğum yeri New 2ye dönmesi gerektiği. Kasırgaların vurduğu New Orleansın yeniden kurulmuş hali olan New 2nin yönetimi dokuz ailenin elinde. Burası öyle sıra dışı ki Arinin hiçbir farklılığı tuhaf kaçmıyor. Ama karşılaştığı her canlı -ne kadar ölümcül ve ürkütücü olursa olsun- ondan korkuyor.

Ari yanıtı bulana kadar durmayacak. Ama bazı  gerçeklerin ortaya çıkması da bir o kadar korkunç ve 
tehlikeli...




YORUMUM

Ahh size ve bloguma kavuşmak o kadar güzel ki! 

  Neredeyse bir-bir buçuk aydır doğru düzgün kitap okuyamıyorum ve doğal olarakta yorum yapamıyordum.İşlerin artık değişeceğini söylemek çok isterdim ama pek olası gözükmüyor. Dersane ve okul sağ olsun insanda herhangi bir şey yapacak enerji bırakmıyor :((  Neyseki nezle oldum da evde birgün olsada kalıp kitap okuyabildim.Hasta olmanın bazı iyi taraflarıda olabiliyor gördüğünüz gibi :D
  
    Neyse bu konuları bir kenara bırakıp yorumuma geçiyorum. 
   
    
   Şunu söyleyebilirimki ben şimdiye dek bu kadar karmaşık bir kitap okumamıştım.Cadılardan tutun vampirlere vampirlerden yunan tanrılarına cadılardan yarı cadı ve yarı vampir olanlara kadar bu kitapta ne varsa karşılaşıyorsunuz.Ve dürüst olmak gerekirse bu kadar çok türün bir arada bulunması bu kitap için biraz gereksiz olduğunu düşünüyorum.
               
     En çok sevdiğim kısım lanetin ne olduğunu öğrendiğim kısımdı.Çünkü bence çok yaratıcı bir düşünceydi ve böyle bir şeyin çıkacağını tahmin edememiştim.Uzun zamandır bir kitabın sonunda bu kadar şaşırmamıştım.
     
     Kitapta alışamadığım tek kısım Athena'nın kötü karakter olmasıydı.Bunu sebebini de Rick Riordan'a bağlıyorum.Sanırım ömür boyu onun yunan tanrıları tasvirleri aklımda kalacak.

    Distopya ve mitolojinin harmanlandığı bir romandı.Çok mükemmel bir kitaptı diyemem çok kötüde,çerezlik bir kitaptı.Bir şekilde size kendini okutuyor.Öyle aklımda kalan bir karakter de olmadı.Belkide şu vampir olan küçük kız hariç (ismine bakmaya üşendim).

   Serinin devam kitabı olan Güzel Şeytan DEX tarafından uzun zaman önce çıktı üçüncü kitabın çıkması da yakındır diye düşünüyorum. 

                                                                                     Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder