15 Mart 2014 Cumartesi

Jaci Burton : Kusursuz Oyun

                The Perfect Play (Play by Play, #1)

                                                                         TANITIM

Mick Riley, yıllardır profesyonel bir sporcu olmanın tüm avantajlarından yararlanmıştır: ün, servet ve her şehirde başka bir kadın... 

Tara Lincolnle tanıştıktan sonra, tek gecelik ilişkilerden daha fazlasını istediğini fark eder. Tara ise futbolun, bu adı çıkmış çapkınını yakından tanımakla pek de ilgilenmemektedir. 

Mick Riley'nin son gözdesi olarak medyanın ilgisini çekmeden önce bile hayatı yeterince karışık olan Tara, aşk oyununu bir kere oynamış ve kaybetmiştir. Bu riski bir kere daha göze almaya hiç niyeti yoktur; hele ki söz konusu Mick gibi bir kadın avcısıysa...

Ancak Mick kazanmaya kararlıdır; aklında da mükemmel bir strateji vardır.


YORUMUM

    İlk olarak bizdeki kapağı orijinal kapağa göre pek beğenmediğimi söylersem birçok kişinin düşüncelerini dile getirmiş olacağımı düşünüyorum.Üstelik neredeyse her ülkede orijinal kapak kullanılmışken.
  
     Mick Riley profesyonel bir sporcu,yakışıklı,zengin,ünlü,herkesle çok iyi anlaşan,etrafı sürekli kızlarla çevrili olan birisi.Biliyorum kulağa fazla mükemmel geliyor.
    
    Tara Lincolnle ise daha 16 yaşında hamile kalmış bu yüzden evden kovulmuş ama kendi ayakları üzerinde durmuş ve kendi şirketini kurmuş bir organizatördür.Hayatını oğluna ve kariyerine adamış birisi.
    
    İkili Tara'nın Mick Riley'nin takımı için yaptığı bir organizasyonda karşılaşıyorlar. Mick Tara'yı görür görmez etkileniyor.Onu dansa kaldırıyor biraz konuşuyorlar ve erkekleri güya en azından şu an için hayatında istemeyen Tara onunla kendisini otelde buluyor.
   
    O gece Mick Riley ile birlikte olduktan sonra sabah erkenden kalkıp gidiyor ve bu konuda şimdiye kadar rahatsız olmayan Mick Riley birden böyle bırakılmaktan rahatsız oluyor ve Tara'nın peşine düşüyor. (Hep de böyle olmaz mı?)

    Bundan sonra olacakları az çok tahmin edebilirsiniz. Kitap 376 sayfa bunun yarısından fazlası Mick ve Tara'nın Mart ayındaki kediler gibi davranmasıyla geçiyor ve bu biraz can sıkıcı bir durumdu. Kitapta kötü bir karakter neredeyse yoktu. Herkes fazla mükemmel gibi geldi yani kitabı pek samimi bulmadım.Öyle akılda kalıcı bir kitap değildi.Benim için tam bir zaman kaybıydı. Ayrıca tanıtım yazısında geçen mükemmel stratejiyi de anlamadım.Şahsen ben ortada öyle mükemmel strateji göremedim.

    Eğer kitabı beğendiyseniz ya da ilginizi çektiyse ayrıca Mick Riley'nin kardeşi Gavin Riley ile ilgili kitabı da var.Ülkemizde Oyunbozan ismiyle çıkmıştır.

                                                     


Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder