29 Nisan 2014 Salı

Dönüşüm Serisi-6 / Final Kitabı : Lider / Rachel Vincent

                                                    

TANITIM

Korkusuz, Dişli... ve Kedi 

İhtiras, intikam ve adalet. 

Gururun son savaşı başlamak üzere...

Jace, Marc ve ben acımasız Konsey tarafından haneye tecavüz, adam kaçırma, cinayet ve ihanetle suçlanıyoruz. Kısacası çok meşguldük. Ama artık ağabeyimin intikamını alıp Konseyin içine sızan kötülüğü söküp atma vakti geldi.

Bu iş kolay olmayacak ve kayıplar kaçınılmaz gibi görünüyor. Fakat bedeli ne olursa olsun Gurur sürümü korumaya söz verdim.Sırtımda hedef tahtası, yanımda Marcla her şeyi sonsuza kadar değiştirebilecek o son yüzleşmeye doğru ilerliyorum. Hazır olup olmadığımı bilmeden...

Sonuçta hayat, hazır olmanızı beklemez. 


YORUMUM

SPOILER DOLU BİR YAZI OLACAK DİKKAT!!

    Dönüşüm Serisi'ni ne kadar çok sevdiğimi serinin önceki kitapları için yaptığım yorumdan anlayabilirsiniz.Bu yüzden serinin son kitabı için beklentilerim çok yüksekti.Doğal olarak hayal kırıklığım da daha büyük oldu.Serinin bir önceki kitabı olan Dönüşüm için temposu düşük demiştim ta ki Lider'i okuyana kadar.Oysaki ben unutulmaz bir final bekliyordum.

   Zaten Faythe Marc'ı mı seçecek Jace mi derken okuduğumdan bir şey anlamadım. Eee sonunda ne oldu yine Marc'ı seçti.Aslında seçmiş bile sayılmaz Marc onu terk edip gitmeseydi aklı başına gelmeyecekti ve bence kitabın başında bunu yapmalıydı ama işte yazarımız uzattıkça uzatmak istemiş.Peki yazarın bu aşk üçgenini oluşturmaktaki mantığı neydi?Artık konumu bulamadı da böyle saçma bir şeye girişti anlamadım.

                             "Araf sadece başka bir türden cehennem,Faythe"

    Kitabın ancak son 20 sayfasında gerçek bir aksiyon okuyabiliyorsunuz geri kalanı Faythe'in ben lider olamam yakınmalarından ve Marc mı Jace mi ikilemininden oluşuyor.
    
   En duygulandığım hatta bir iki gözyaşı bile dökmüş olduğum bölüm Greg Sanders'ın yani Faythe'in babasının öldüğü bölümdü.Aslında böyle bir ölüm bekliyordum.Hatta Marc ya da Jace'in de ölmesini bekliyordum ama neyse ki böyle bir şey olmadı.Yinede Ethan'ın ölümü kadar şaşırmadım.

     Faythe şimdiye kadar okuduğum kitaplar arasından en sağlam kadın karakterlerden biriydi ve gerçekten büyük bir hayranlık besliyordum ama bu kitapta gerçekten nefret ettim.O kendinden emin tavırları,sivri dili ve bir erkek için hayatımı mahvetmem tavırları gitmiş yerine bunların tam tersi bir karakter gelmişti.Bu yüzden bir yanım böyle güzelim seriyi böyle saçma bir şekilde bitirdiği için yazarı asla affetmeyecek.

                         Sevgilerle,
Kitap Gezgini


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder