22 Nisan 2014 Salı

Film Yorumum : Uyumsuz (Divergent)

                                 
       
 


YORUMUM

    Vampir Akademisi'nde yaşadığım hayal kırıklığından sonra bu film çok iyi geldi.Aslında film için harika demek bile yetmez.Bayıldım,öldüm,bittim.İzleyeli bir günden fazla olmasına rağmen hala etkisindeyim.Senaryonun kitaba bağlı kalmasından tutun oyuncuların birbirine olan uyumuna kadar her şeyi beğendim.Shailene Woodley (Tris) ve Theo James (Four) hayalimdeki karakterlere tam uymuşlardı (aslında bütün oyuncular öyleydi) ki bu da sevincimi kat kat arttırdı.

                                        
                                                                
   

   Filmde Ansel Elgort (Caleb)'u Tris'in kardeşi olarak gördükten sonra haziranda izleyebileceğimiz Aynı Yıldızın Altında filminde Shailene Woodley ile sevgili olarak görmek oldukça garip olacak :D

                                       
                               
                                                              

        Filmde görmek istediğim tüm sahneler vardı ve hepside hayal ettiğim gibiydi.Tekrar tekrar hiç sıkılmadan izleyebilirim.Salonlardan kolay kolay kalkacağını sanmıyorum ama siz yinede işinizi garantiye alın ve en yakın sinema salonuna koşun ve bu mükemmel ötesi filmi izleyin.
         
                                  
                                                        (Bu sahnede hafif bir baygınlık geçirmiş olabilirim)

NOT: Eğer benim gibi filmlerin çok fazla etkisinde kalan biriyseniz dikkatli olmanızı tavsiye ederim sonra film çıkışı hareket halindeki otobüslere/otobüslerden (ya da herhangi bir araçtan) atlamaya çalışabilir ve şoförlerin garip bakışlarına maruz kalabilirsiniz. 

                                       


     Sevgilerle,
Kitap Gezgini


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder