17 Nisan 2014 Perşembe

Jamie McGuire : Ayaklı Bela

                  Ayaklı Bela (Beautiful, #2)  Walking Disaster (Beautiful, #2)

                                                                          TANITIM

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et. 

Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan? 

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...


YORUMUM

*Düşük dereceli spoiler alarmı!
    
  Tatlı Bela kitabından tanıdığımız çift Abby ve Travis'in hikayesini Ayaklı Bela sayesinde bir kez daha okuma şansına sahip oldum. İlk kitaptaki olayları Travis'in ağzından tekrar dinleyebilirsiniz.

  Kitap ilk çıktığı zaman almayı reddetmiştim sonuçta aynı hikaye için neden tekrardan para veriyim diye düşünüyordum. Geçenlerde ucuza bulunca yine de dayanamadım ve satın aldım. Neler olacağını bilememe rağmen sanki ilk defa okuyormuşum gibi bir günde bitti.Merak ettiğim bazı sahneleri öğrenebildiğim için çok mutluyum.Örneğin Abby ve Travis'in Şükran Günü bölümü, Abby'nin evlenme teklifinde Travis'in ne düşündüğü,doğum günü partisi bölümü vb. 

    En sevdiğim bölüm epilog kısmıydı. Travis ve Abby'nin evlendikten sonraki yaşamlarını anlatıyor.Sürprizi bozmak istemem ama yazmadan da geçemeyeceğim, Travis görünüşe göre FBI adına çalışmaya başlıyor.Zaten onun gibi birinden daha az havalı bir şey bekleyemezdim.

     Keyifle okudum ve sizinde öyle okuyacağınızı düşünüyorum.Yine de okumazsanız çok büyük bir şey kaçırmayacağınızı da söyliyim.


       "Her ne kadar birbirimize cehennemi yaşatmış olsak da sonunda cennet'i bulmayı başarmıştık.Bu belki de bir çift günahkarın hak ettiğinden fazlaydı ama şikayet edecek değildim." 


Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder