21 Haziran 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10 : 2014 Yazında Okumayı Planladığım Kitaplar


Uzun bir süredir etkinlik olmamıştı ki ben etkinliklere ba-yı-lı-rım!
Etkinliğe katılmak isterseniz buraya tıklayın :)


Etkinliğin konusu bu yaz okumak istediğimiz 10 kitabı listelemek.Büyük ihtimalle YGS ve LYS'ye hazırlanmaktan kitap okumaya pek zamanım olamayacak ama bir mucize olur ve okuyabilirsem işte benim listem:




      1-Christopher Paolini-Miras/Ruhlar Dehliz     

     

Kitap o kadar geç yayınlandı ki seriyle ilgili neredeyse hiçbir şey hatırlamıyorum.Büyük ihtimalle birinci kitaptan başlayıp öyle devam etmem gerekecek.


2-George R. R. Martin-Taht Oyunları


Dizisinin sıkı takipçisiyim ve kitaplarına başlamak için geç bile kaldığımı düşünüyorum.


3-Ally Carter-Gencim Güzelim Tehlikeliyim



4-Sir Arthur Conan Doyle-Sherlock Holmes



Bu konuda biraz hile yapıcam :D Elimdeki tüm Sherlock Holmes kitaplarını okumak istiyorum.


5-Rick Riordan-Hades'in Evi



Kütüphanemde kaç aydır bekliyor.Artık sınav ve okul da olmadığına göre tadına çıkartarak okuyabilirim.Yeeaaayyy!


6-U. Poznanski-Erebos




7-Kiera Cass-Sonsuza Dek




8-Lauren Oliver-Deliryum




9-Marie Lu-Efsane




10-James Dashner-Ölümcül Kaçış





Sevgilerle,
Kitap Gezgini

2 yorum:

  1. Labirent - Ölümcül Kaçış'ı okumayı ben de çook istiyorum. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi gösterime girmeden ikimiz de okumuş oluruz umarım :D

      Sil