15 Haziran 2014 Pazar

Veronica Roth : Kuralsız / Uyumsuz Serisi 2

                  Insurgent (Divergent, #2)


TANITIM

Tek bir seçim
Fedakarlık gerektirir

Tek bir fedakarlık
Kayıp getirir

Tek bir kayıp
Sorumluluk haline gelir

Tek bir sorumluluk
Savaş demektir

Tek bir seçim
Seni yok edebilir

Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.


YORUMUM

     "Kuralsız.Bir özel isim.Savaşçı olarak görülmesi gerekmeyen ama kurulu düzen ve otoriteye karşı duran kişi." 

        Uyumsuz ile ilgili yorumumda serinin diğer kitaplarını seri tamamlanınca alacağımı söylemiştim.İyi ki böyle bir karar vermişim çünkü Kuralsız gerçekten merak uyandıran bir sonla bitiyor ve ben beklemeden diğer kitaba başlamanın mutluluğunu yaşıyorum.

            Uyumsuz kadar güzel olmasa da güzel bir kitaptı.Sadece sürekli Tris ve Tobias'ın birbirinden gizli bir şeyler yapıp sonra bu yüzden kavga edip barışmalarından bir süre sonra gına geldi.
             
      Jeanine'nin o çok istediği ve Fedakarların ölümüne koruduğu bilgiyi son bölümlere doğru tahmin edebilirsiniz bu yüzden sonu pek de şaşırtıcı olmadı.

     

Spoiler Başlangıç


        Herhalde beni şaşırtan tek unsur Caleb'in ihanetiydi.Bunu gerçekten beklemiyordum. 


Spoiler Bitiş

           Serini son kitabı umarım bundan çok daha iyi olur.


                                                Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder