17 Eylül 2014 Çarşamba

Jennifer L. Armentrout : Lux Serisi Final Kitabı Çıktı!


TANITIM

R.E.M. dinleyecektim.
Ama gerçek hayat hiç de öyle havalı değil, inanın bana.
Luxen'lerin geldiği o gece her şey değişti ve Daemon gitti.
Geri gelecek mi, bilmiyorum.
Saf mı değiştirdi, hiçbir ? krim yok.
Beni hâlâ seviyor mu, emin değilim.
Eğer Luxen işgalinden kurtulabilmek için az da olsa bir
şansımız varsa, bu ancak düşman ile işbirliği yaparsak mümkün olacak.

Hangi düşmanla mı?

Bir tahminin vardır eminim ?




 Lux serisinin final kitabı olan Direniş D&R'da satışa çıkmış! Hemen almak için tık tık. 

  Bir yanım kitabı hemen alıp okumak isterken bir yanım da Daemon ve Katy 'den  hiç ayrılmak istemiyor.Veda edilecek en zor serilerden biri olacak gibi görünüyor :(



2 yorum:

  1. Ya şu seriyi bir okuyamadım gittiiiiii,sürekli sepetimde bekliyor tüm kitapları.Bari son kitabı da ekleyeyim de eksik kalmasıın :D Umarım kısa sürede okuyabilirim seriyi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Daemon'ı ne kadar az kişiyle paylaşırsam o kadar iyi :P Yine de bağrıma taş basıp seriyi en kısa sürede okuyabilmeni diliyorum :D

      Sil