5 Ekim 2014 Pazar

Jamie McGuire : Araf / Providence Üçlemesi-1

                    9712492

TANITIM

Işığın olduğu yerde, karanlık da vardır.

Nina, babasının ölümüyle kendisini Providence'ta varlığından hiç haberdar olmadığı bambaşka bir dünyanın içinde bulur. Babasının cenazesinin olduğu gün otobüs durağında tesadüfen karşılaştığına inandığı çekici, karşı konulamaz Jared ile yakınlaşmasıysa Nina'nın hayatını tamamen altüst eder.

Jared ile Nina'nın birbirlerine âşık olmaları işleri tamamen zora sokar. Jared, Nina'yı sadece babasının düşmanları olan insanlardan değil, kendi soyundan olan yarı meleklerle Cehennem'deki Şeytanlar'dan da korumak zorunda kalır. Jared ile Nina'nın birlikte olabilmek için kaderlerine karşı gelip düşmanlarını alt etmeleri gerekir.



YORUMUM

    Yine yorumuma kitap kapağının ne kadar güzel olduğuyla başlamak istiyorum. Yayınevinin orijinal kapağı kullanmamasına çok sevindim ve özellikle yazıların kabartmalı olmasına bayıldım. 
        Nina babasının cenazesinden sonra eve dönerken otobüs durağında bir yabancıyla (yani Jarde'la) karşılaşır.Son otobüsü de kaçırdıkları için bu gizemli ve bir o kadar kibar yabancı bir taksi çağırır ve birlikte paylaşmayı önerir.Nina da kabul eder ve  taksiye biner.
     İşte çiftimiz bu şekilde tanışıyor ve Nina bu yabancıdan çok etkileniyor.Onu düşünmeden duramıyor,sürekli karşılaşıyorlar vs. sonuç olarak birçok kitapta gördüğümüz çift gibi aşık olmamaları gerektiği halde birbirlerine aşık oluyorlar.
       Kitapta görebileceğiniz en aksiyonlu sahneler ise son 10 sayfada var.Yani arka kapakta sanki sürekli birileriyle savaşıyorlarmış gibi bir hava verilmiş ama öyle bir şey yok.En çok Jared'ın kardeşi Claire'i sevdim yine de o bile kitabı kurtarmaya yetmemiş.
           Konusu güzel işlenişi ise klasik olmuş.Beni şaşırtan hiçbir sahne olmadı ve şu güya olan aşk üçgenine gerçekten gerek var mıydı?Açıkçası ilk kitap beni pek etkilemedi ve devamını almak için içimde tek bir merak ya da istek kırıntısı yok.


Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder