17 Ağustos 2015 Pazartesi

Sarah J. Maas : Karanlık Taç / Cam Şato - 2

                  17167166

TANITIM

    Karşınızda Kralın Şampiyonu Celaena Sardothien. 
Güzel Ölümcül Efsanevi Celaena şeytanın buyruklarını yerine getiren zalim bir suikastçı mı? Gerçek sevgiyi arayan tutkulu bir âşık mı? 
Kralın bir numaralı suikastçısı olan Celaena, sarayın en korkulan kadını. Ne kadar kan dökerse o kadar özgür olabiliyor. Ama üstlendiği her ölüm, söylediği her yalan, sevdiklerini tehlikeye bir adım daha yaklaştırıyor. Yüzbaşı Westfall ve Prens Dorian onu korumaya devam etseler de, Celaena korkunç bir gecede, büyük bir trajedi yaşayacak. 
Celaena ne için savaşacak: Özgürlüğü mü, kalbi mi yoksa krallığının geleceği için mi?


YORUMUM


      Kitabın bu yılın başlarında çıktığını hayal meyal hatırlıyorum.Tabi çıkar çıkmaz almadım çünkü üçüncü kitap için çok fazla beklemek istememiştim.Ancak DEX'in bu yılki yayın planında kitabı göremediğim için okumaya karar verdim.Hani belki kitap çok fazla satılırsa üçüncü kitap daha çabuk çıkar mantığına uydum.Tabi ki de bu mantık hiçbir işe yaramadı.
   Sevgili okuyucularım kızgınım.Hemde çok.Kitabın görselliğinin kötü olması,yazım hatalarına sık sık rastlamam,kağıt kalitesinin yerlerde olması beni sinir ediyor.Bir de üstüne fiyatı da çok yüksek.Üstelik bütün bunlara da razıydım,yeter ki kitapların devamı gelsin diyordum ama baktım o da olmuyor.Ve bu yazdıklarım tek bu kitaba özgün sorunlar değil,son zamanlarda çıkarttıkları her kitap için geçerli.Eh şimdi ben,siz,hepimiz sinirlenmeyelim de ne yapalım? 

  
     Bu kadar sevdiğim bir yayınevinin bu hale gelmesine gerçekten inanamıyorum.Çok üzücü bir durum.Artık ilk zamanlarındaki hallerine nasıl dönerler bilmiyorum ama en azından çaba harcasalar fena olmaz doğrusu.
    Ohh içimi de  döktüğüme göre kitap ile ilgili yorumuma geçebilirim.

      İlk kitap bu kitabın yanında çok sönük kalıyor.Bu kitapta gerçek Celaena Sardothien ile tanışıyoruz.Okurken evet,Adarlan Suikastçı'sı unvanını sonuna kadar hak ediyor diyorsunuz.Ve o dövüş sahneleri...ah ah...o kadar güzeldi ki.
     

        Anlatmak,paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki! Tabii bunların hepsi spoilera giriyor.Yani kitabı okumadıysanız size burada veda ediyorum.Lütfen biran önce alıp okuyun ve yoruma düşüncelerinizi yazmaktan çekinmeyin.Çünkü çevremde kitabı okuyan bir tek benim ve konuşacak birini bulamıyorum :'(
            
         !!!SPOİLER!!!
      
        Umarım merakınıza yenik düşüp bakmıyorsunuzdur çünkü gerçekten sonunu bile yazacağım.Pişman olursunuz.Yapmayın bunu kendinize.
      
    Celeane ve Chaol  ilişkisine zerre şaşırmadım.Hatta geç bile kalmışlardı.Balkonda dans ettikleri o sahne çok güzel değil miydi? <3
     
     Celeane ve Chaol'un ayrılması da benim beklediğim bir şeydi.Nedense yazarlar çiftleri bir kere ayırmadan rahat edemiyorlar. Ama ayrıldılar diye Dorian ile yakınlaşmaları falan ne biliyim böyle ucuz bir harekete gerçekten gerek var mıydı?
     
      Bir de Celeane her ceset getirdiğinde ikisininde bu durumdan bu kadar rahatsız olmasını anlayamıyorum.Sonuçta ülkenin en iyi suikastçısı unvanını insanlara çiçek dağıtarak almadı.Bunları aşalım lütfen!
     
     İtiraf ediyorum Chaol'a bu kitapta biraz sinir oldum.Kralın ne halt olduğunu biliyor,ne haltlar yaptığını da biliyor yine de ben kralın adamıyım diyerek hep kendini çekiyor.O iş öyle olmaz ya o taraftasın ya bu tarafta.Neyse geç de olsa doğru yolu buldu.

       Bir de Archer var.Gerçekten onu ihanetini beklememiştim.Ne pislik ne iğrenç bir insanmış.Nehemia'yı öldürmesine rağmen Celeane onun gitmesine izin verince kafayı yedim.
description

        Neyseki fikir değiştirip hançeri kalbine sapladı da rahat ettim.Biliyorum böyle şeyler düşünmek hiç sağlıklı değil.Ama ihanetini düşündükçe öyle düşünmemek elimde değil.

     Dorian'nın büyü gücüne sahip olmasına şaşıramadan Nehemia öldü ona üzülemeden Chaol kaçırıldı,Celeane fey çıktı derken kitap bitti.Neye şaşırıp üzüleceğimi bilemedim.Ve sonra son geldi.O nasıl bir sondu?Celeane'nin fey olmasına bile bu kadar şaşırmamıştım.
       Cidden sonunu okuduktan sonra bir süre kendime gelemedim.Ne demek kayıp prenses sensin?! (Bu cümleyi gün içinde oldukça sık dile getiriyorum).Hatta şaşkınlığım hala devam ediyor.
      

   SPOİLER BİTTİ
    
        

     Yazar bu kitapta çıtayı baya yükseltmiş bence.Eğer üçüncü kitabın bundan da iyi olduğunu varsayarsak heyecandan içim içime sığmıyor.En kısa sürede serinin devam kitabını aramızda görmeyi diliyorum.Hatta hemen yarın çıksa hiç fena olmaz.
     
İlk kitap hakkındaki yorumum için tık tık.
   
Suikastçı olmak isteyen birinden sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder