18 Ocak 2017 Çarşamba

11. Ankara Kitap Fuarı

ankara kitap fuarı 11 ile ilgili görsel sonucu


Bloga 10. Ankara Kitap Fuarı ile ara vermiştim ve 11. Ankara Kitap Fuarı ile geri döndüm!Neden yazmadığıma dair burada birçok bahane sıralayabilirim ama öyle yapmayacağım.O yüzden direk bu seneki fuar hakkında bahsetmek istiyorum.


Öncelikle geçen seneye göre çok daha fazla kitap aldım ve hepsini çok uygun bir fiyata aldım.Özellikle DEX,Parodi ve Martı Yayınlarının indirimi harikaydı.Diğer yayınevlerinin indirimi de üzücü bir biçimde azdı.Eğer insanlar internetten daha ucuza alabilecekse neden fuara stand açmaya zahmet ediyorlar anlamıyorum.

Aldığım kitaplardan oldukça memnunum eğer daha fazlasını taşıyabileceğimi bilseydim daha da alırdım.Seneye bavulla gitmeyi planlıyorum :)
Üzüldüğüm tek kısım bu sene sahaf kısmını gezemedim umarım seneye gezmek için bir fırsatım daha olur.



Sevgilerle,
Kitap Gezgini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder